CUSTOMER SERVICE SUPERVISOR (CALL/CONTACT CENTER)
CÔNG TY TNHH TRANSCOSMOS VIỆT NAM
Thông tin tuyển dụng
- Nơi làm việc: Hồ Chí Minh
- Ngành nghề: Bán hàng / Kinh doanh
- Cấp bậc: Trưởng nhóm / Giám sát
- Hình thức làm việc: Nhân viên chính thức
- Mức lương: Cạnh tranh
Mô tả công việc
Fully take responsible for Inbound team in Shopee Call Center. The following points is what CS Supervisors must:
- Support the Customer Service Manager (CSM) in achieving business goals.
- Manage the day to day operations within the customer service team including process escalations, quality checking, and staffing needs.
- Build team spirit for a team with 50 members Process designer
- Continuously implement new or innovate existing processes to improve KPIs, Customer experiences, Efficiency performance.
- Support to develop training plan for new CSRs and maintain continuous training for existing CSRs.
- Assist CSR's in exceeding customer expectations through excellent customer service.
- Provide regular, transparent feedback and reporting on CSR performance to the CSM.
- Forecasting the volume of workload daily & peak period and design plans to overcome the backlogs but still maintain good KPIs
- Fining the gaps in process and offering the best solutions to maximize capacities and resources for improvement
- Identify risks and provide immediate action plans during sudden incident
- Coordinate with other teams/ departments to achieve company's business goals
Yêu cầu công việc
- Minimum 1 years of experience in supervisor role (specialized in Call Center). Or 3 years in Team leader level
- Good at English
- Goal better, data-driven, self-motivated leader, can-do attitude, open and supportive mindset
- Good at planning and organizing, communication, presentation, negotiation, interpersonal and problem solving.
- Work independently and proactively take on new responsibilities where most needed.
- Good at data and report to control backlogs & performance
Kỹ năng công việc cần có
operations training csr forecasting english planning communication presentation
Thông tin khác
QUYỀN LỢI ĐƯỢC HƯỞNG
Performance review: once a year + Bonus, 13th Salary.
Annual company trip and team building
A fully employee- care benefit system.
Thông tin công ty
- CÔNG TY TNHH TRANSCOSMOS VIỆT NAM
- Pico Plaza – 4th floor, 20 Cong Hoa street, Ward 12, Tan Binh Dist., HCM, Vietnam
- https://www.trans-cosmos.com.vn/
- Quy mô: 100 - 499
Công ty Transcosmos Vietnam là cty vốn 100% Nhật Bản thành lập văn phòng chi nhánh tại TpHCM vào tháng 10/2015. Chúng tôi cung cấp các dịch vụ BPO cũng như dịch vụ chăm sóc khách hàng cho thị trường trong và ngoài Viêt Nam.
Về dịch vụ BPO, chúng tôi triển khai dịch vụ Offshore hỗ trợ khai...
Việc làm tương tự
-
Operation Director (Call Center Service)
FindTalent's Clients -
CUSTOMER SERVICE TEAM LEADER (CALL CENTER)
CÔNG TY TNHH TRANSCOSMOS VIỆT NAM -
Nhân Viên Call Center
Công ty TNHH Sáng Tâm -
NHÂN VIÊN CALL CENTER
CÔNG TY CỔ PHẦN CÔNG NGHỆ DNG -
Nhân viên Call Center
CÔNG TY TNHH THƯƠNG MẠI VÀ DỊCH VỤ CUỘC SỐNG CỦA TÔI -
General Manager (Call Center Manager)
FindTalent's Clients -
QA TEAM LEADER (CALL CENTER)
CÔNG TY TNHH TRANSCOSMOS VIỆT NAM -
Call Center _ Tư Vấn Qua Cuộc Gọi (Được hỗ trợ thiết bị làm tại nhà)
Transcosmos Việt Nam -
Nhân Viên Truyền Thông Sự Kiện & Đặt Lịch Hẹn (Call Center)
CÔNG TY DU LỊCH PARADISE BAY RESORT -
Customer Service
Mediastep - Xem tất cả